mandag den 16. april 2012

Gode citater.

  • „Jeg ville ønske at Walt Disney lavede en historie om en prinsesse uden hår.. Så alle de små piger med kræft, kunne føle sig smukke.“
  • „Børn med handicap er som sommerfugle med brækkede vinger. - De er lige så smukke som andre børn, de har bare brug for hjælp, til at få spredt deres vinger ud. “
  • „Den umodne kærlighed diger altid Jeg elsker dig fordi jeg behøver dig. Den modne kærlighed siger derimod Jeg behøver dig fordi jeg elsker dig.“
  • „Trying to forget someone you love, is like trying to remember someone you nevet met.“
  • „Måske er du ikke skabt til det eller den du gerne vil være, men du vil altid være skabt til at være dig selv.“ 
  • „Nogle gange er man nødt til at give slip på nogle ting for at kunne komme ud på nye eventyr.“ 
  • „Det kærlighed virkelig drejer sig om, er at man er der for hinanden.“ 
  • „Jeg tilgiver ikke folk fordi jeg er svag, jeg tilgiver dem fordi jeg er stærk nok til at forstå, at mennesker begår fejl.“ 
  • „Selv den stærkeste person, kommer til at knække, når der triller en tåre ud af ens mors øjne.“ 
  • „Du kender ikke mit indre, bare fordi du kender mit navn.“ 
  • „Den der går i seng med kløende røv, vågner op med lugtende fingre“  „Den der går i seng med kløende røv, vågner op med lugtende fingre“ 
  • „Kærlighed, smil og viden er rigdomme du trygt kan dele ud af - Det gør dig ikke fattigere, men forøger derimod din værdi.“ 
  • „When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.“

Ingen kommentarer: