torsdag den 10. maj 2012

Projekt: At få min naturlige hårfarve igen.

GAMMELT BILLEDE!

Jeg har fået farvet mit hår nogle gange efterhånden. Ikke mange gange som nogle har gjort, men nogle gange har jeg. Det er hverken sundt for håret, eller flot i sidste ende. Lige nu har jeg ikke skadet hår, men det er også fordi jeg ikke har fået mit hår farvet længe. Nu tror i sikkert det har 2 farver. Men sidst jeg farvede det, der farvede jeg mit hår, så det var tæt på min normale hårfarve. Det går ret godt! Mit naturlige hårfarve er ikke 100% fremme endnu, men den farve jeg har lige nu - den er faktisk fed nok. Er tilfreds med den! Men glæder mig til at få min naturlige hårfarve igen. Har jo fået ret langt hår igen, det er skønt! Har jo skulle klippe det kortere (Omkring skulderen), og det gjorde jeg virkelig ikke af min gode vilje. Men det var simpelthen pga. hårfarven,  det ville ikke se pænt ud, at ha' 2 hårfarver i, som overhovedet ikke passer sammen. Så fik det klippet det for længe siden, også fik jeg det farvet tæt på min naturlige hårfarve - også var det ikke det "normale" hårfarve, men det der går ud efter 10 (mener jeg) hårvaske. Det er nu skønt nok! Så ødelægger det ikke håret, fordi det ikke er så "stærkt".. Men glæder mig til projektet er færdigt, og har den hårlængde jeg gerne vil ha'. På billedet, har jeg min naturlige hårfarve og somsagt så er billedet er gammelt! Men det er det eneste gode billede jeg har af naturlige hårfarve, har mistet en del billeder.. Eller, har ikke mistet dem - har dem bare ikke på min nye computer endnu!

1 kommentar:

ANJADALSGAARD sagde ...

Har nu tjekket din super fine blog ud! Har valgt og blive fastlæser, håber jeg også du vil ved mig! http://anjadalsgaard.blogspot.com KNUSSER <3