onsdag den 9. maj 2012

Solarie

Min mening om solarie er at det er ikke jeg synes man skal gøre hele tiden. Men nogle gange synes jeg er helt fint! Jeg gør det selv nogle gange, det er jo altid dejligt med lidt farve på kroppen. Der er mange der siger "Jeg gør det ikke, man kan få kræft." - der tænker jeg så: Det kan man jo også få af andre ting? At ryge fx, godt nok ryger jeg ikke, men det er der jo nogle som gør. Ved godt sandsynligheden for at få kræft er der! Men sandsynligheden for det er ikke ret stor. Den er jo også større hvis man tager sol flere gange om ugen - og det gør jeg ikke! Så min mening om solarie er vel at solarie er fint nok, men at det ikke noget jeg synes man skal gør tit. Men alle synes jo det er lækkert med noget farve på kroppen! Glæder mig i hvert fald til sommeren, der skal jeg slet ikke tage solarie - og der tager nogle folk stadig sol? Dét fatter jeg så ikke. Sol fra den ægte sol, det er jeg nu mest til! 

Ingen kommentarer: