lørdag den 12. maj 2012

Spørgsmål & besvarelser.

Navn: Camilla. 
Fødselsdag: 10.08.92.
 Køn: Kvinde.
Øjenfarve: Blågrøn.
 Hår farve: Brunt. 
Højre eller venstre håndet: Højre.
De sko du går mest i: Det er meget forskelligt. 
Din livret: Det må være pizza.. 
Din første tanke når du står op: Åh nej, er det allerede morgen.. 
Pepsi eller cola: Cola. 
Adidas eller Nike: Nike.
Ice tea eller te: Ice tea.
 Chokolade eller vanilje: Chokolade.
Synger du: Når andre ikke høre det. :-D
Går du i bad: Ja.
 Kan du enes med dine forældre: Yes!
Sidste gang jeg..
Drak alkohol: Sidst jeg var til fest. 
Blev fuld: Et stykke tid siden, drikker mig ikke fuld hver gang jeg drikker.
 Gik ud og shoppede: Stykke tid siden faktisk!
 Spiste sushi: Sidste år, og det var sidste gang. Kan ikke lide fisk, ad!
 Bagte hjemmelavede kager: Kan ikke huske dato, men det er ikke længe siden.
Hvis jeg var en måned ville jeg være: En sommer måned. 
Hvis jeg var en dag i ugen: Lørdag
Hvis jeg var et tidspunkt på dagen: Aften.
Hvis jeg var en planet: mars? :-D 
Hvis jeg var et dyr: kat. lol, elsker katte! 
Hvis jeg var en retning: Ligeud.
 Hvis jeg var en følelse: Glæde
Hvis jeg var en farve: Blå? xD 
Hvis jeg var en sang: En glaaaad sang.
Hvis jeg var et tal: 3.
Mad eller søvn?: Søvn. 
Lilla eller grøn?: Lilla.
Svømme eller ski?: Har aldrig prøvet at stå på ski, så svømme.
 Pizza eller salat?: Hm, pizza med salat (haha, elsker begge ting!)
Salt eller peber?: Salt. 
 Bil eller lastbil?: Bil.
Favoritter..
Favorit-farve?: Blå.Sort og hvid.
 Film? Har mange gode film, men elsker Sex and the city. Hæhæ!
Sko?: Ja, det er en herlig opfindelse ;-)
Sted at være?: Et varmt sted med nogle personer jeg holder af.
 Person?: Min bedste veninde.
Ting at gøre i din fritid?: Fotografer, vennerne, familien, har det sjovt, blogger, træner, er kreativ, osv! Der er mange ting jo..
TV show?: Ved jeg ikke, ser ikke så meget tv. 
Drink: smoothie, icetea og juice, tror jeg.

Ingen kommentarer: