mandag den 7. maj 2012

Two of one kind

De skønne tøser, som er nogle super gode skuespillere efter min mening. Deres fuldenavn er  Mary-Kate Olsen og Ashley Fuller Olsen. De er født d. 13. juni 1986 i Sherman Oaks i Californien, USA. De er amerikanske skuespillere, og faktisk nogle af mine yndlings skuespillere. De spiller super godt, og har jo spillet skuespil hele deres liv. De startede jo tidligt bl.a. i "Hænderne fulde" som Michelle Tanner. Kan huske dengang jeg fulgte med i den serie. Det er nu gode tider dengang! De begge to har medvirket i flere fjersynsproduktioner, film, fjernsynsprogrammer, interwievs og reklamer.

Man er jo på en måde vokset op med dem, jeg har i hvert fald set dem på fjernet osv. siden jeg var mindre - og har ikke tænkt mig at stoppe med det hvis de laver en film mere. De blir' også pænere og pænere - og synes de har sin egen fede stil. Hvad er jeres mening om Olsen-Tvillingerne? 










Ingen kommentarer: