torsdag den 14. juni 2012

16. november 2012

Glæder mig til d. 16. november 2012, der udkommer Twilight - Breaking Dawn part 2, og jeg glæder mig sindsygt meget. Ja, jeg elsker Twilight hvis i skulle være i tvivl ;) Synes der er gået alt for lang tid fra part 1 og til part 2. Et år er der jo gået, men håber virkelig bare den er dét værd. Men jeg plejer aldrig at blive skuffet over de film. Men her er et billede fra part 2, og det får mig bare til at glæde mig endnu mere! Kan I lide Twilight, og glæder I jer til part 2?


2 kommentarer:

C. Stubbe sagde ...

Kan glæde dig med at premieren i Danmark faktisk er den 15. nov. og at galla og forpremiere nok er 1-2 dage før endda :P

Jeg tror grunden til der er et år er fordi: 1. Der er flere special effects i del 2, som skal laves, og 2. der har altid været et år mellem hver film :)

Frk.Green sagde ...

Du kan tro jeg også skal se den sidste.
Jeg tror nu den er god, men det er nu alligevel lidt mærkeligt de har fået et barn. :-)

Men det bliver spændende og ja jeg synes også der er for lang tid imellem.