mandag den 4. juni 2012

En person som altid kan gør mig glad


Hvis der er en person som altid gi' mig et smil på læben, så er det min nevø.

Jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dig? Du kan være en irriterende lille lort, men du er også en humør spreder. Du kan altid gi' mig et smil på læben, lige meget hvad. Jeg kan ikke undvære dig! Gå ikke bagved eller foran mig - gå ved min side, jeg vil altid beskytte dig & være der for dig. Kan huske  den dag du blev født, kan huske den morgen ligeså tydeligt, og den morgen bliver aldrig glemt. Kan huske den som om det var igår, og det er allerede 4år siden i næste måned, tiden går virkelig stærkt. Den morgen du kom til verden, var en af de bedste morgner i mit liv. Du er min bassemand, og jeg vil altid din moster - en stolt moster. Jeg elsker dig uendeligt højt, du er noget af det bedste.  


(Jeg ved ikke hvorfor mit hår er så mørkt på billedet, tror det er det dårlige lys.)


Tak for dig, William!

2 kommentarer:

Alma Bach sagde ...

Hej :)
Vi er også medlemmer af gruppen Unge Bloggere,
og vi syntes du virker super engageret!
Så vi ville høre om du er med på at følges,
Så kan vi også dele tips og tricks hvis du får lyst :)

/ Signe & Alma
Cough Syrup

Camilla sagde ...

Mange tak!

Som en slags samarbejde eller? :-)
Og hvad er jeres blog?