mandag den 18. juni 2012

Min mening om Justin Bieber

Justin Bieber lejer en helikopter til Selena Gomez og ham, for at give dem en romantisk tur sammen. Folk kommenter det er klamt og det ikke er sødt. Hvis en fyr gjorde det ved dem som synes det, tror jeg ikke de ville sige det samme. Det er sgu kun pga. det er ham, de skriver sådan, helt ærligt - tag jer sammen. Vil lige sige at jeg ikke er Justin Bieber fan, men jeg har heller intet imod ham. Vi har forskellige musik smag i verden, og han laver det han kan lide. Hvis nogle hader ham for hans personlighed, så håber jeg da i kender ham personligt, som jeg ikke tror de fleste haters gør. Nogle af de ting han gør, gør mange kendte. Så skulle man hade mange kendte. Folk der siger han er bøsse - så tænker jeg bare lige: Hvad laver han med Selena Gomez fx? Blot min mening, hvad er jeres?


1 kommentar:

C. Stubbe sagde ...

Justin Bieber er heller ikke min musiksmag, og kan virkelig ikke se hvad piger er så hyped over ham med. Men jeg har så heller aldrig haft de der celebrity crushes, eller været vildt meget oppe at gøre over et band, så det er nok bare mig der ikke forstår følelsen :P

Men jeg forstår heller ikke de haters, der siger at han ikke kan synge og så videre. Jamen helt ærligt, selv jeg kan høre at han rammer alle tonerne og synger rent, også selvom min musiklærer sagde til mig at musikteori var som en by i Rusland for mig, hvilket han havde ret i :P