torsdag den 7. juni 2012

Min mening om titlen "Fotograf"

Nogen der render rundt med et spejlreflekskamera, de tror straks de er fotograf. Det er I ikke! Det kræver mere end et dyrt kamera at være fotograf. Ja, jeg har skrevet om dette før! Men en spurgte mig om jeg ikke ville skrive et indlæg om det, og det gør jeg så - kan nemlig ikke finde det andet indlæg. Men en mening er jo også altid godt. Jeg elsker at fotografer, men jeg vil ikke kalde mig fotograf endnu - og ved faktisk ikke om jeg nogen sinde kommer til at kalde mig for det. Men jeg elsker at fotografer, går ikke så meget op i titlen, som det hele er lige nu. Hvorfor ikke bare nyde at tage billeder, også lade være med at tænke på titlen. Der er mange forskellige slags meninger om hvornår man er fotograf. Nogen mener man først er fotograf når man har taget uddannelsen og andre mener når man tager penge for det. Ærligt ved jeg ikke præcis hvornår jeg vil kalde et menneske for fotograf, men det er i hvert fald ikke når man har et dyrt kamera - det kræver mere end dét.


Ingen kommentarer: