tirsdag den 26. juni 2012

I really believe there are things nobody would see if didn't photography them ♥

Min store interesse. 
Som I nok har opdaget af min store interesse fotografering. Jeg har mange drømme omkring fotografering! Fotografering er noget jeg virkelig elsker, noget som der kan gør mig glad, noget der bliver gemt for evigt. Det kan give gode minder, og du tager ikke "bare" et billede, du skaber noget. Et billede kan være så mange ting, og kan bruges til en masse. Til fritid, sjov, seriøsitet, og en masse andet! Elsker bl.a. at gå rundt med nogle af mine venner, som også kan lide at fotografer, og der er jo en masse at snakke om omkring fotografering. Men elsker også at tage noget musik i ørene og være i min egen verden og tage en helvedes masse billeder. Jeg ved der er mange ting folk ikke gider at se hvis de så det selv, men når man tager billeder af det, så er det noget helt andet. Jeg glæder mig til jeg får et bedre kamera, så skal jeg virkelig gi' den gas og så bliver kvaliteten meget bedre end det gør nu. 


Ingen kommentarer: