søndag den 24. juni 2012

New in


Det er både en god og en dårlig ting det der loppemarked. I dag var vi til loppemarked/holdte loppemarked, dog sagde jeg til mig selv jeg ikke skulle ha' noget i dag. Men da jeg kom hjem, kom min mutter ind med dette, hun ved jeg elsker duftlys og sådan nogle ting, hehe. Men jeg holdte da selv hvad jeg sagde til mig selv, købte ikke noget selv. Men her er de ting fra loppemarkedet som jeg har fået. Mmh, kan dufte duft-lyset lige nu, kan I lide sådan noget? :-)




2 kommentarer:

C. Stubbe sagde ...

Jeg er ikke så vild med duftlys, men min næse går også grassat over vildt stærke dufte :P F.eks. creme fra Bodyshop, puha, det kan jeg slet ikke :P

Anne Madsen sagde ...

Hey! Har lige tjekket din blog ud, og blevet fast læser - da jeg synes den er super spændende. Tjek min blog ud, hvis du vil. Jeg blogger om ált mellem himmel og jord.
Kram Anne.