torsdag den 12. juli 2012

At hjælpe andre folk - dejlig følelse!

Hvis der er noget jeg aldrig blir', så er det flyttemand. Har hjulpet nogle med at flytte, dog ikke i så lang tid. Da jeg stadig er syg! Men jeg holder hvad jeg lover, og ville ikke svigte dem. Men de var glad for jeg hjalp den tid jeg hjalp dem. Det gode ved at flytte ting, er sgu motionen! Det er jo en god ting. Men personligt, at skulle arbejde med det. Det gad jeg virkelig ikke! Ikke fordi jeg skal bevæge mig, fordi det gør jeg gerne. Men selve jobbet i det, er ikke lige mig. Men det er godt nogle kan lide det jo! Men ja, jeg er stadig syg.. På 3. dag, jeg vil virkelig gerne være rask nu! Det værste er det er blevet værre end igår, og jeg har planer.. De skal ikke aflyses, så bliver det i hvert fald nedern! Kort sagt. Men e r i hvert fald glad for jeg hjalp den lidt, det er en dejlig følelse at hjælpe andre mennesker jo. Den følelse gir' en god fornemmelse i kroppen, i stedet for at være en af dem der aldrig gir' nogen form for hjælp. Hvis man hjælper, får man jo hjælpen igen på et tidspunkt! Håber i har det godt derude :-) Og ikke er syge, ligesom mig.. Men hvis du er, så god bedring. Sygdom er nedern!

Ingen kommentarer: