onsdag den 25. juli 2012

Billeder fra Langelands festivallen

Jeg ved godt jeg skrev jeg først kom hjem lørdag, men det blev så til i dag af personlige årsager. Så ikke noget jeg har lyst til at skrive om. Men det var en god tur så længe det varede, og fede koncerter! Tog lidt billeder, men ikke ret mange, og her er nogle af billederne. Beklager jeg ikke fik taget ret mange!


Her er lidt udenfra festivalen, fordi himlen var smuk.

 Billede udover festivalen om aftenen.
 Fra markedet på festivalen.
Ved vores telt plads område. 


 Koncert! 
 Koncert. 
 Koncert, og en rigtig fed stemning.. Virkelig!


 På vej derover :-D
Min veninde i kan se på billedet med smoothie med vodka!






Koncert.. 





Nogle af vores ting, frugt og energidrik! 


Lækker udsigt ;) 

Om aftnen, hyggelig stemning.. 

Ingen kommentarer: