mandag den 9. juli 2012

En ting som jeg ikke kan undvære

De folk der kender mig godt, de ved jeg aldrig går uden min iPod. Når jeg er alene, så bliver jeg næsten altid set med musik i ørene. Jeg kan virkelig ikke undvære musik! Musik er en virkelig stor del af mig. Hvis jeg ikke høre musik, så bliver det virkelig underligt for mig, og jeg kan mærke det på mig hvis jeg ikke har hørt noget musik. Mærkeligt, men sandt! Jeg kan ha' tatoveret et symbol for musik på mig, på et tidspunkt. Fordi det netop er en så stor del af mig. Musikken er der bare når man har brug for det. Hvis jeg er ked af det, hjælper det nogle gange på det, og musik hjælper på utrolig meget. Min musiksmag er utrolig bred, trust me. Jeg elsker musik. Jeg vil ikke forestille mig uden musik, kort sagt! Mange har kommenteret at jeg er musikfreak, men sådan er jeg bare. ;) Jeg takker personen som opfandt musikken, og fandt på ideén.

Ingen kommentarer: