lørdag den 7. juli 2012

Fra tanke til handling = Lækkert natmad!

Igår kl. 22. tror jeg den var, der havde jeg lyst til pandekager og det er ellers sjældent jeg egentlig får lyst til sådan noget. Men hvad gør man så? Man laver da nogle! Lidt sent natmad, men det er da lækkert med nogle pandekager. Tager jo ikke så lang tid igen, og de smagte sgu godt. Ved godt den første ser lidt underlig ud, men hvad fanden.. Alle kan jo ikke være lige flotte :-D Så der var lidt natmad til familien. Men det bliver dog meget hurtigt klamt. Men i skal prøve at putte sirup i blandingen hvis i vil prøve noget nyt. Ikke meget sirup, kun lidt. Vil ikke sige de bliver sødere af det, men de får en lidt anden smag, men selvfølgelig smager de stadig af hvad nu pandekager smager. Men det gir' lidt ekstra! Tror jeg vil prøve at lave amerikanske pandekager næste gang. Faktisk 100 år siden sidst jeg har smagt sådan en. Har i nogle specielle opskrifter på pandekager? Så kom endelig med dem, man skal jo prøve noget nyt engang imellem. 

Ingen kommentarer: