tirsdag den 31. juli 2012

‎"Hvis du gør, som du altid har gjort, får du de resultater, som du altid har fået".

Folk der klager over de har et kedeligt liv, og ikke gør en skid ved det. Så la' da vær'! Det er jo klart hvis du aldrig gør nye ting i livet, så vil tingene jo være det samme. Forandring fryder, og skal sgu engang imellem, synes jeg i hvert fald. Og det gælder jo næsten alt! Det kan være alt fra ting fra ens hver dag, og noget på dig selv. Der er nogle ting, som jeg ændrede - og faktisk fortrød det bagefter.. Men så prøvede jeg da, og der skete der også noget. Heldigvis var det noget der kunne ændres igen, dog først efter noget tid. Men hvis du synes du har et kedeligt liv, prøv at ændre på det. Hvis der er en ting der er kedeligt, så lav det om. Hvis det er noget du ikke selv kan, og skal have hjælp til, så spørg andre om de vil  hjælpe. Havde lige brug for at komme ud med dette. Folk burde kun klage, hvis de rent faktisk ikke kunne gør noget ved det, og nu om dage klager mennesker næsten over ingenting - og ja, selvfølgelig har jeg klaget over nogle ting, som jeg ikke burde, desværre.. Men det tænker man nogengange først over bagefter. Men man burde kun klage over ting man intet kan gør noget ved selv, og det kun er andre som kan gør noget ved det. Men kun du lever kun en gang. YOLO! 

Ingen kommentarer: