fredag den 20. juli 2012

Min mening om Lady GaGa

Lady GaGa synes jeg er ret nice på mange punkter. Ikke kun pga. hendes musik, men også hendes stil, hun tør at være anderledes, og det synes jeg ikke der er ret mange der tør som hende! Hun kan komme med det mærkeligste & sjoveste tøj, hvor mange folk vil tænke "Wtf.." På det område kan jeg bl.a. godt lide hende! Og det meste af hendes musik, synes jeg faktisk også er fedt. Hun er ikke bange for at være sig selv, og skider på andres meninger. Det synes jeg virkelig er fedt! Jeg vil ikke sige jeg er fan af hende, men ville da gerne se hende på et tidspunkt i virkeligheden. Hvad er jeres mening om hende? :-) Kom endelig med jeres mening, hvis I vil. Altid fedt med forskellige meninger, og vi alle kan jo ikke ha' samme musiksmag, og heldigvis for det! Ellers ville det være sindsygt kedeligt.




Ingen kommentarer: