lørdag den 11. august 2012

"Be yourself, everyone else is taken."

Vi lever i en verden, hvor mange ikke tør at være sig selv. Det er faktisk forfærdeligt at tænke på! Mange tør det ikke, fordi de er bange for ikke at blive accepteret. Hvorfor ikke bare accepter folk som man er? Jeg ville seriøst ikke være sammen med nogle, hvis jeg ikke kunne være mig selv. Jeg vil ikke være nogen andre end mig selv. Forstår ikke de folk der vil ha' mange venner, og måske ikke blive accepteret af nogle af dem, end at være sig selv, og ha' få venner? Folk dømmer alt for hurtigt i dag, og nogle hurtigere end andre. Selvfølgelig kan alle ikke være venner (desværre på en måde) og selvfølgelig skal man ikke kunne lide alle. Men at personer er bange for at være sig selv, for at blive accepteret? Det er virkelig trist. Jeg er typen som er mig selv 100%, også må folk accepter mig for den jeg er, og hvis de ikke kan det. Så er det deres problem! Så vær' dig selv, også dem der accepter dig, for den du i virkeligheden er, det er ægte venner - og de andre... Fuck dem! Nogle vil sige: "Du får det til at lyde så let" - Så er det jeg spørg: Hvad er det som er svært? Jeg vil sgu ikke ha' falske venner og veninder, og det tror jeg ingen vil. <3

Ingen kommentarer: