søndag den 26. august 2012

DIY - fotoramme


Har du en masse billeder liggende, men ikke en masse små rammer til at putte dem i? Her er løsningen!

Synes det er en god måde at vise sine billeder frem, og hvis man ikke synes klemmer ser fedt ud, kan man jo vælge noget andet. Fandt dette på nettet, og jeg kunne godt finde på at lave det selv. I denne weekend har jeg fået malet mit værelse bl.a., dog kun to vægge! De er blevet lysegrå, det ser faktisk meget fedt ud. Dejligt med noget forandring på værelset, forandring fryder?! ;-) Og nu hvor jeg kan lide at tage billeder, har jeg jo en masse billeder, så for at vise billederne frem, kunne det måske overvejes.. Men i skal nok få det at se, hvis jeg laver min ramme, med mine billeder.. Men den bliver ikke ligesom den på billedet, min bliver anderledes - hvis det er.. Håber i kan bruge dette indlæg til noget :-)


Ingen kommentarer: