søndag den 19. august 2012

Venner & veninder ♥

Sidder her og tænker over min weekend, har haft en super god weekend. Har de bedste mennesker omkring mig, og det gælder både veninder, venner & familie. Jeg ved ikke hvad jeg skulle gør uden dem :-) Bare tanken om hvis jeg ikke havde mennesker omkring mig, som var der når jeg havde brug for det. Venner som vil gør alt for du kan ha' det godt og smile, de ægte venner som man ved der er der 100% for en, de er guld værd. For mig er det en vigtig ting at sørge for mine venner har det godt og smiler. Man skal jo også behandle andre, som man selv vil behandles. Men smilende og glade venner, det betyder sgu meget. Faktisk alt! Venskab er en vigtig ting, og man skal på sine venskaber, og det er vigtigt at man ikke glemmer dem. Fx. når jeg har kæreste på, så er det ikke det eneste jeg tænker på. Mine venner og veninder skal også passes! Kærestekedelige mennesker kan virkelig være træls, og det ville være dumt at være det selv. Jeg har ikke lyst til at nævne nogle navne, men de jeg snakker -de ved godt hvem de er. Tak for jer! 

En musik video jeg faldt over, synes lige i skulle lytte til den -hvis i vil.. 

Ingen kommentarer: