søndag den 9. september 2012

Min weekend.


Sidder her med en kop te, seZulu comedy galla og tænker på min weekend. Har haft den fedeste weekend i meget lang tid! Startede ud med at være sammen med en af mine venner, og senere tog jeg i byen med en veninde og ven, ret spontant - men hvad pokker! Spontant kan være godt & sjovt.. Og det var det også, en genial bytur. Det endte med vi mødtes med nogle stykker derinde, og vi besluttede os for at tage videre, dog satte noget en stopper for det - men hvad der satte en stopper for det, er en privat ting! Nå, men.. Dagen efter, og jeg havde kun sovet 5 timer, men jeg skulle til sjælland -så jeg skulle med et tog.. Kunne ikke engang sove i toget, skulle skifte tog et par gange! Men jeg kom til sjælland, og blev hentet der af en af mine gode venner - der holdte fødselsdagsfest! Så senere var der gang i festen, og jeg fik mødt igen nogle nye mennesker, men det er jo kun fedt! Elsker at møde nye mennesker.. Og det har jeg i hvert fald gjort i denne weekend! Dejlig weekend, dog tror jeg at jeg skal til at være syg :/ Men håber jeg ikke! Tænker også, at jeg er virkelig er glad for de mennesker som jeg har omkring mig. Har nogle fantastiske venner og veninder.. og selvfølgelig familie :-) Billedet er fra da jeg sad i toget, ikke det spændende billede, men har ikke rigtig fået taget nogle i denne weekend! :(

Ingen kommentarer: