tirsdag den 18. september 2012

Udfordringer og et af mine mål i livet

Udfordringer er godt. Jeg elsker udfordringer, næsten i hvert fald! Nu er jeg ikke den bedste til engelsk for eksempel, og jeg er gået i gang med at øve med en af mine venner. Han bor i udlandet, og han vil med glæde hjælpe mig med det, altså at blive bedre til engelsk. Det sjove er at han ikke er så god til dansk (Nej, han er ikke dansker) Og han vil gerne lære lidt dansk, det synes han kunne være sjovt. Så vi udfordrer hinanden i hinandens sprog! Det går faktisk ret godt. Bedre end jeg havde regnet med! En/et af mine mål/drømme, det er at blive bedre til engelsk. Vil nemlig gerne ud at opleve noget mere af verden på et tidspunkt, og så skal man jo helst kunne ret godt engelsk. Man lever også kun en gang, man skal ud at opleve noget! Om det er små eller store ting, i DK eller udlandet, verden er stor. Verden er så forskellig, og jeg vil gerne opleve det på en eller anden måde! Glæder mig til den tid kommer.. Hvad med jer derude, har I nogle mål i livet? Små, som store ting.. Man kan ikke alle ha' lige store mål i livet. Fortæl endelig <3


Ingen kommentarer: