tirsdag den 23. oktober 2012

Træning.

Jeg spurgte på min facebook side om jeg skulle lave et indlæg omkring min træning, og det så vidst ud til I gerne vil ha' et, så det får I! Jeg laver alt muligt, bl.a. løber jeg, jeg laver øvelser, og jeg spiser/drikker sundt som meget som muligt. I dag tror jeg at jeg bliver nød til at tage en pause fra det, mine ben er bl.a. ømme, virkelig. Men de øvelser jeg bruger, det er blandt andet disse øvelser, og de er gode, synes jeg.






De ser måske lette ud, men det er de ikke i længden.. Og igen, jeg har bl.a. ømme ben pga. af det, så kan ikke træne i dag, så er nød til at holde en pause, men de strammer bl.a. din røv, balder & mave op! Hvis du har en iPhone, så søg efter nogle programmer i AppStore. Der findes nogle gode apps, har selv hentet nogle stykker, hvor der også er videoer, med forskellige øvelser og de viser hvordan du laver øvelser præcist med en video, det synes jeg er en fed ting. Hvis du undre dig over, du tager på.. Så skal du ikke undre dig! Med disse øvelser strammer du bl.a. op, og muskler vejer jo mere end fedt - så det er ikke ens betydning på du tager på, hvis du tager på pga. disse øvelser! Billederne er taget fra iform, så nej - jeg har ikke selv taget dem. Men hvis I vil ha' flere gode øvelser og råd, så smut forbi iForm.dk :-)

Ingen kommentarer: