mandag den 19. november 2012

Angelina fra Fristet: Interview omkring Fristet.

1. Hvordan var det at være med i Fristet? 
Det var en ubeskrivelig oplevelse at være med i Fristet. Det er lidt svært at beskrive det med ord. Det var psykisk hårdt at være med, men også utrolig positivt. Man får rykket en masse grænser og lære rigtig meget om sig selv, derudover har jeg mødt nogle fantastiske mennesker.

2. Fortryder du nogle ting som du har gjort i Fristet? 
Jeg fortryder det valg vi tog med hundene. Derudover fortryder jeg ikke noget.

3. Snakker du med alle fra Fristet eller er nogle som du ikke snakker med? 
Jeg snakker stortset med alle. Nogle mere end andre. Dem som jeg har mest kontakt med er Bo, Amalie, Maria Nicholai, Jesper og Michelle også Joanna som lige er vendt hjem fra Divaer i junglen. Dem som bor i Jylland ser jeg desværre ikke så tit, så jeg ser mest til Bo, Amalie, Maria også Nicholai, da han tit er i København.

4. Hvem af dem, har du fået et super godt venskab med i dag?
Dem som jeg har fået det allertætteste forhold til efter vi er kommet hjem er Bo, Nicholai Amalie, Maria og Michelle.

5. Ville du anbefale andre i fremtiden og melde sig til det, eller har du fortrudt du var med?
Jeg syntes at man virkelig skal overveje det grundigt. Det er utrolig hårdt og kan ende med at være afsted i 2 måneder, og det er uden kontakt til familie og venner, hvilket nok er det hårdeste. Men man får en uforglemmelig oplevelse ud af det.

Hun har også en blog, som kan ses HER!

Ingen kommentarer: