mandag den 17. december 2012

December måned..

Om en uge er det jul og det er slet ikke til at fatte! Jeg kan seriøst ikke indse det. Men her er vores fine juletræ :-D  Det er jul om lidt, så nytår snart, og så begynder et helt nyt år. Synes dette år er gået overdrevet hurtigt! Jeg glæder mig til dette år er forbi, der sker en del ting i det nye år som jeg glæder mig til. Men jeg glæder mig virkelig til jul, og skal hygge mig med min dejlige familie og fejre nytår med de dejligste venner. Hvad glæder I jer mest til? Jul eller nytår? 

Julemåneden har været meget blandet for mig.. Har slet ikke rigtig været i julehumør? Har ikke været det i flere år, så det er desværre ikke noget nyt. Men kan huske dengang man var mindre og dagene gik så langsomme, men sådan er det jo slet ikke mere. Men dengang! Men det var tider ;-) Men nu er december jo kærlighedens måned, så en masse kærlighed på jer alle sammen!!



Ingen kommentarer: