søndag den 30. december 2012

Nytårsforsæt.

Næsten alle har at stoppe med at ryge eller at tabe sig som nytårsforsæt. Det har jeg i hvert fald ikke! I hvert fald ikke at stoppe med at ryge, ryger heldigvis ikke og kommer aldrig til det. Men jeg har da nogle ting som jeg gerne vil prøve i det nye år. Men jeg vil faktisk ikke afsløre alt for meget om hvad mine nytårsforsæt er. Det skal jeg nok skrive meget mere om hvis det lykkedes. Jeg er lidt hemmeligheds fuld omkring det lige nu, men det som sagt skal det nok komme på bloggen, når jeg får det afprøvet. Som jeg virkelig håber jeg gør!  Og jeg vælger at lade være med at fortælle det, fordi det er mere spændende at blive overrasket (for det meste) Har I nogle anderledes nytårsforsæt som i vil fortælle om? I må selvfølgelig også fortælle dem, hvis det ikke er anderledes. 

Dette billede blev taget sidste år af mig, og jeg har sgu forandret mig alligevel! Men ikke nok med jeg har forandret mig, i dette år er der sket en del alligevel. Har bl.a. fået nogle fantastiske mennesker ind i mit liv, tak for jer! I ved hvem I er :)



Ingen kommentarer: