søndag den 20. januar 2013

Random facts:



1. Jeg synes Lukas Graham er en fantastisk sanger, og jeg har hørt ham i virkeligheden. Kan virkelig anbefale en koncert med ham, hvis I er fan af ham!

2. Jeg er en meget kreativ person. Elsker at tegne, male, redigér ting/billeder, og (dog på en "prof" måde) og tage billeder. Jeg har desværre bare ikke et super godt kamera endnu, men det skal jeg meget snart ha'. Det er en af tingene som jeg gerne vil blive bedre til.

3. Jeg vil meget gerne lære at spille guitar. Jeg synes det er så fedt, dem som bare kan finde guitaren frem og begynde at spille noget. YouTube er faktisk en god hjælp, til dem som vil lære det - har jeg i hvert fald fået af vide. Så det skal kigges på inden længe! 

4. Jeg elsker at tage til koncerter og festivaller. Jeg elsker fællesskabet og musikken bl.a!

5. Jeg har Instagram, og mit brugernavn er Allimac92

6. Jeg ser meget lidt fjernsyn. Synes virkelig ikke der kommer noget interessant mere, som der gjorde engang. Der kommer selvfølgelig lidt, men ikke meget!

7. De malerier jeg har på mit værelse, dem har jeg selv malet. 

8. Jeg har en særlig kærlighed til neglelak, og jeg har slet ikke tal på hvor mange jeg har mere. Er stoppet med at tælle!

9. Jeg har en meget bred musiksmag. Virkelig! Kan lytte til det meste. 

10. Jeg elsker at skrive tekster, men jeg offentliggør dem bare sjældent. 


Ingen kommentarer: