tirsdag den 8. januar 2013

The vampire diaries

Min søde veninde og jeg kom i snak om The vampire diaries, og det undrede hende at jeg ikke havde set det, når jeg elsker Twilight. Ved ikke hvorfor men jeg har altid haft en mening om The vampire diaries selvom jeg aldrig havde set det. Og tænkte bare det var kedeligt! Men min veninde sagde jeg skulle prøve at se det, og hun var sten sikker på jeg ville elske det. Jeg så nogle afsnit, og hvad kan jeg sige? Hun fik ret. Elsker den serie, og er nået til sæson 2 på ingen tid. Når jeg keder mig, så ved jeg hvad jeg skal. Nemlig se det! Det er sjældent en serie/film virkelig fanger mig, men det gør det her. Hvad synes I om det? Jeg kan helt klart anbefale at se serien. Især hvis elsker Twilight - som jeg også gør. Er i hvert fald glad for jeg ga' det en chance og så det. Tak til Celina :-D Hvis du læser dette indlæg, som du muligvis gør, og du vil sikkert sige: "Hvad sagde jeg?" 


1 kommentar:

RikkenPrikken sagde ...

Jeg er virkelig afhængig af The Vampire Diaries og foretrækker det frem for Twilight! :) Jeg kan også godt lide Twilight, men der foretrækker jeg bare TVD - det er lidt med action og her dør vampyrerne når de får sollys på sig og glimter ikke. Grunden til jeg foretrækker TVD er nok fordi det er lidt mere blodigt og synes Twiligt bliver for typisk Amerikansk i længden. Men det er smag og behag :) Men synes det er fedt, at du begyndte at se serien trods din foredom om at du troede at det var kedeligt - som det bestemt ikke er! Og kan kun sige til dig, at det bliver bedre og bedre - glæd dig til 4. sæson! ;D