onsdag den 9. januar 2013

Tillid


Tillid er ikke bare noget man lige får, i hvert fald ikke hos mig.. Jeg stoler ikke på alle en hver!  Jeg har mange bekendte, og nogle gode venner, og selvfølgelig min familie! Jeg stoler kun 100% på nogle få mennesker.. Der er mange mennesker i verden, som stoler på alt for mange mennesker, og nogle gange de forkerte mennesker! Selvfølgelig kan man lave fejl, og finde ud af man ikke kan stole på personen, det har jeg da selv oplevet. Man skal bare passe på hvem man siger hvad til, fordi.. Den person du stoler på, den person stoler også på en anden person, husk det. Tillid er et lille ord, men ordets betydning betyder betyder ufattelig meget, så vær' en af dem som man kan stole på, og ikke sig ting videre, som du ved du ikke burde.. Hvis du er en af dem som har sagt en hemmelighed videre, eller noget som ikke skulle videre, tænk på hvis en af dem du har sagt noget videre til, som ikke skulle sige noget videre - og så personen du havde sagt det videre til en, hvordan ville det være? Ikke fedt, vel.. Just sayin' :-)



"Når en pige fortæller dig om hendes problemer, betyder det ikke, at hun er klager. 
Det betyder, at hun har tillid til dig."

Ingen kommentarer: