tirsdag den 29. januar 2013

Vidste du... ?


Hej venner!
Vidste du, at de folk der udviser mest venlighed er de første der bliver behandlet dårligt?
Vidste du, at dem der tager sig af andre, som regel er dem, der selv har mest behov for det?
Vidste du at de tre sværeste ting at sige er: ”Jeg elsker dig”, ”Jeg er ked af det (undskyld)”, og ”Hjælp mig”.
Nogle gange bør man, når en person ser glad ud, se igennem deres smil og se hvor meget smerte de evt. har.
Til alle mine venner, som gennemgår svære ting lige nu:
Lad os starte en intentions-lavine. Vi har alle behov for positive intentioner lige nu. Hvis jeg ikke ser dit navn, vil jeg forstå det. Men må jeg venligst bede mine venner om at paste og kopiere denne status i en time, for at yde et øjebliks støtte til alle dem, som har familieproblemer, sundhedsproblemer, arbejdsproblemer og andre bekymringer og som blot har behov for at vide, at nogen bryder sig om det. Gør det for os alle sammen, for ingen er immun.
Jeg håber at kunne se dette på alle mine venners vægge, bare som en moralsk støtte. Jeg ved at nogle vil gøre det!
Jeg gjorde det for en ven og det kan du også gøre.
- Det er ikke mig som har skrevet det, det er fundet på nettet!

Ingen kommentarer: