fredag den 22. februar 2013

GIVE AWAY!

Så blev det tid til endnu en give away for mine dejlige læsere!
 Jeg har fået sponsoreret en give away af spotvaren.dk

Det du skal gør for at deltage:
1. Like spotvaren's facebook side som du kan finde HER!
2. Følge min blog via google friend connect eller blog lovin'. 
3. Like min facebook blog som du kan finde HER!

Hvis du er den heldige som vinder, så kan du selv vælge hvilket knyttet
 armbånd du vil ha' på deres hjemmeside som du kan finde HER!

Give awayen slutter d. 20. marts 2013.
Husk at skrive dit navn og e-mail, så jeg kan kontakt dig hvis du vinder.


16 kommentarer:

Kamilla sagde ...

Åh, hvor ville jeg gerne vinde denne skønne give-away! :)

millamusen@jubii.dk

elskershopping.blogspot.com

madebyme-helena.blogspot.com sagde ...

Jeg er helt sikkert med, tjek også min blog for lækre give Aways. Mvh Helena.engelbrecht@yahoo.dk

Kathrine Johansen sagde ...

Den vil jeg gerne vinde, wow!

lillekathriine@hotmail.cokm
kathrine johansen

Line sagde ...

Eih hvor er de fine :)

viebjerg106@hotmail.com

Mvh. Line Nielsen

Sandra sagde ...

jeg ville gerne vinde hvidguld armbåndet :)

sandra, sandravarn@gmail.com

kig også gerne forbi min give away:
http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/02/byperler-evig-glad-give-away.html

googleblogger sagde ...

Deltager :-)

selinedam@hotmail.com

Mia sagde ...

Sikke nogle skønne armbånd :-) jeg deltager gerne.
Mvh Mia F
mia.henriette75@gmail.com

Unknown sagde ...

Den vil jeg viiiiiiirkelig gerne vinde!
milletorp@gmail.com

Tenna sagde ...

Uhh, deltager gerne! :)

tenna_schaltz@yahoo.dk

Kathrine sagde ...

Årh, det er virkelig en super fed give away! Det kunne man da godt lige bruge.

Kathrine.viborglund@gmail.com

Rasmus sagde ...

Rasmus Hassing

4681rasmus@live.dk

Unknown sagde ...

Lækker giveaway.

Josephine Sørensen
josephinesoerensen@hotmail.com

Unknown sagde ...

Anette Dahl Povlsen

Lækre smykker, et af de armbånd må gerne blive mit :-)

briananette@gmail.com

Anonym sagde ...

Har gjort alt nu :-) Sikke en lækker giveaway, det må jeg sige! Jeg deltager og krydser alle mine fingre! Held og lykke til alle og min mail er: Sofiespio@hotmail.com. Kærlig hilsen Sofie

Millermus sagde ...

Mia, millermus@gmail.com

inga sagde ...

Very nice gift, hope for the best.
hugs
Gerda
nadorgerda (a) gmail.com