lørdag den 16. februar 2013

Inspirerende sang

Yeah uh KNA yeah ah

Bro:
En vis mand har fortalt mig
noget som vi glemmer
at vi skal nyde livet så godt vi kan
for livet er smukt lige meget hvad vi vælger
og lykken er lang
det er dig der bestemmer

Omkvæd
Lev dit liv, Lev dit liv, lev dit liv idag
Kig nu ik' Kig Nu ik, kig nu ik tilbage
x2

Vers 1:
Livet er smukt, livet er kunst
vent ik på det perfekte tidspunkt
nyd jorden mens den stadig drejer rundt
for før du sætter om, er den væk på et sekundt..puff

Lægger alle mine bekymringer væk
smil på mine læber mens jeg kigger på min knægt
hviler i mig selv og nyder dette øjeblik
husker du at nyde dette øjeblik?
leve livet uden alt for meget stress?
der findes kun en vej til succes
og det er at leve livet som man selv gerne vil

Bro

Omkvæd

Vers 2:
Nummer 1- du behøber ik at være perfekt!
behøver ikke at imponere andre end dig selv

Nummer 2- ik sammenlign dig selv med nogen
vær tilfreds med hvad du har, vær glad for din person
nummer 3- giv lidt tid til dig selv hver dag
dyrk lidt motion, læs en bog, slap af
nummer 4- du må ik luk dig selv inde
hvis du er ked af homie? så ring til en ven!
nummer 5- husk at hjælpe folkene omkring dig
hvis du kan gøre problemerne mindre
nummer 6- du skal grine mindst en gang i døgnet
nummer 7- husk at kigge folk dybt i øjnene
nummer 8- hvis du vil det- kæmp hårdt for at få det
nummer 9- sig det højt hvis der er noget du ka li
nummer 10- burde ha været nummer et- nyd dit liv før det er væk med et knips...
.... go

Bro

Omkvæd

Outro
lev dit liv, lev dit liv idag
kig nu ik, kig nu ik tilbage
x2

Ingen kommentarer: