søndag den 24. marts 2013

At hade & ikke at bryde sig om.. Stor forskel!

Der er kun få personer jeg virkelig hader, og der skal meget til før jeg hader et menneske. Men desværre er der nogle personer jeg hader. Hvem og grunden er ligemeget! Had er et lille ord, men har en stor betydning. Fx. når folk siger "Jeg hader at gå i skole" og så når de får lang ferie, og når der er gået et stykke tid. Så ser jeg personligt nogle af mine venner på facebook fx: "Jeg savner faktisk at gå i skole, og være sammen med de i skolen." Det du hader, det er ikke skolen jo - det er at stå tidligt op, og måske få kedelig undervisning. Men du hader ikke at gå i skole! Jeg bliver faktisk lettere irriteret når folk siger de hader at gå i skole. Og ang. personer! Bare pga. du ikke kan lide en person, så hader du jo ikke personen, man er bare forskellige.  Og det skal der jo være plads til, der skal være plads til alle! At hade en person og ikke bryde sig om en person, det er 2 meget forskellige to ting. Så tænk en  ekstra gang, inden du siger du hader noget/en person. Måske du bare ikke bryder dig om personen eller det du nu skal, eller ja.. I ved hvad jeg mener! Håber jeg? Ellers kommenter gerne, så skal jeg nok uddybe. Men tænk over det :-)

Ingen kommentarer: