lørdag den 23. marts 2013

Billeder fra L.O.C. og Christianes bryllup

Jeg som er fan af L.O.C har synes godt om en side på facebook side som handler om - som kan ses HER!. Der dukkede nogle billeder op, og jeg kan faktisk godt lide dem begge to - altså som man nu "kender dem" igennem TV & musik. Men jeg er da slet ikke misundelig på Christiane fordi hun har L.O.C ;-) Og ved godt jeg er sent ude med billederne, og det er ved at være et stykke tid siden de blev gift, men har ikke set billederne før nu! Hvad synes I om dem som par?

"Vi fulgte traditionerne og havde bryllupskage, som vi skar sammen, men jeg har aldrig forstået det dér med at servere den efter middagen, hvor man er så mær, at man ikke kan få en bid ned. Så vi serverede den efter vielsen sammen med champagne. Jeg elsker chokolade, og vores kage var et orgie af chokolade lavet af konditor Palle Sørensen. Alt på den kunne spises, og den var designet ud fra samme nordiske tema, som resten af brylluppet var holdt i." - Christiane.











Ingen kommentarer: