fredag den 8. marts 2013

X-factor | Presse d. 8.marts

Så sidder jeg her i DR byen med Rasmus, og vi har været så heldige at være presse til X-factor. Der er lige pt. 5 deltagere, og efter denne aften kommer der kun til at blive 4. Hvem holder I med, og hvem synes I skal vinde? Lige nu er der Wasteland, Stephanie, Chresten, Karoline og Amanda i X-factor. Hvem mon ryger ud i aften? Temaet i aften er danske hits. 


Personerne som kom i farezonen er Karoline og Stephanie, og er faktisk meget i tvivl om hvem jeg personligt selv ville ha' ryger ud, fordi jeg synes begge er gode :-) Det er Karolines første gang i farezonen, men Karoline gik videre og Stephanie røg ud i denne omgang! Men jeg håber da at høre mere fra hende i fremtiden, end "blot" i X-factor, fordi jeg synes hun har en speciel stemme.


I aften spillede....
Chresten: "Sweet dogs" af Trolle/Siebenhaar.
Stephanie: "Under the water" af Marie Frank.
Wasteland: "Fact-fiction" af Mads Langer.
Amanda: "Hellow talk" af Choir of young believer.
Karoline: "Superstar" af Christine Milton. 


Hvordan er det at opleve X-factor/et program live? 
Når man ser X-factor deltagerne, og snakker/interviewer dem, så får man en meget bedre personlig indblik af dem, end når man siger udtalelser i bladene om den, det er altid meget bedre at få information fra dem selv, og faktisk opleve dem. Lyden er jo på en eller anden måde "anderledes" end når man ser det hjemme i fjernsynet, og stemningen er ikke værst! Den er faktisk ret god og man bliver glad af stemningen. Man bliver grebet af den. Så det kan helt klart anbefales at se et program live, i stedet for foran TVet derhjemme.

Hvem synes I skal vinde X-factor 2013 og hvad er din mening om det X-factor?
Og I kan lide Nik og Jay, så kan jeg sige at de kommer til X-factor finalen!


Hvis I vil se flere billeder derfra, så klik HER og gå ind i album :-)





















1 kommentar:

Em sagde ...

Ej hvor fedt :-)
http://kreativemilie.blogspot.dk/