søndag den 14. april 2013

Er du bange for at gå alene eller "bare" meget utryg?

Er du en af dem som er usikker og bange for at gå ud, evt. pga. noget du har oplevet, når du går/er alene? Så er denne "Overfaldsalarm" en god løsning! Jeg siger ikke det er den bedste løsning, det er en super go' ting at ha' på sig i hvert fald. Om man er bange eller ej! Når du tager den sølvdims ud af den blå, så går den blå ting fuldstændig amok, og den larmer virkelig meget & højt. Da jeg skulle tjekke den første gang, jeg blev helt chokeret over at den var så høj som den faktisk er. Men det er jo kun en super go' ting, at den er så god & høj, og en ting er sikkert: Man får opmærksomhed af den lyd. Du kan købe alarmen hos Miraca. Og du kan finde alarmen lige HER til 149,- .. Du kan få overfaldsalarmen i alle mulige farver, så det er ikke kun i blå. Jeg valgte bare at få den i blå. Men det er jo ikke kun overfaldsalarmer du kan få der, det er alle mulige ting du kan få. Synes I skal kigge forbi deres side! Jeg synes personligt selv sikkerhed er en vigtig ting og ha' styr på. Det er egentlig også utrolig at man ikke kan gå udenfor i dagens Danmark og gå at være bange for at der sker noget. Siger ikke det er alle der er bange, men der er flere derude der er bange for at gå på gaden alene, end man lige regner med. Det er sørgeligt, men desværre sandt. Men synes virkelig det er en god opfindelse.  

Har du sådan en på dig, hvis ja: Pga. du er bange/utryg alene eller bare for en sikkerheds skyld? 



Ingen kommentarer: