onsdag den 24. april 2013

Lidt kreativ med drikkelse og maden

Jeg har ikke selv fundet på dette, men jeg fandt et billede af det på nettet og fortalte om det til min veninde som fx. har prøvet det, og hun siger det er meget nemt og hun fik kommentar på at det var en super smart og og sjov idé at gør det. Synes da selv det er ret kreativt og skal prøve det på et tidspunkt, men tror det bliver en dag jeg får min 4 årig nevø på besøg :-D 






Jeg fandt også dette på nettet, så nej denne har jeg heller ikke fundet på selv. Jeg skriver ved billederne når jeg ikke selv har fundet på den. Har ikke lyst til at tage æren for noget jeg ikke selv har fundet på. Men jeg synes det er en sjov, sød og kreativt fundet på. Hvis jeg fik sådan en kop med sådan en tekst, ville jeg da blive glad. Det er da helt sikkert! 



Ingen kommentarer: