lørdag den 6. april 2013

Sådan gør DU en forskel, imens du går/løber..

Kan du lide at gå eller løbe fx? Så er denne app 99% sikker noget for dig. For hvert 1 km. du går, så donere du 1 krone til hjerteforeningen. Appen hedder "Gå for hjertet", og den helt gratis. Når du går, skal du have GPS'en slået til. Så kan man se hvor man har gået. Jeg har dog sløret det, da det afslør gadenavne osv, og jeg vil ikke ligefrem fortælle folk hvor man er præcis, osv. Jeg gik som I kan se 4,49 km, og min tid var pænt meget på trods af jeg kun gik så lidt, men jeg gik og tog billeder imens, så kan man jo ikke gå ret hurtigt! Billederne kommer også ud :-) Hvor meget går/løber i egentlig? Jeg går tit, jeg tager sjældent bussen. Jeg går eller cykler, det er så skønt og gir' jo samtidig motion også. Men inde på appen er du ikke "alene", der er en masse som går for det, og du kan se hvilken plads du er på, og hvor meget andre folk går. Så kan du også se hvor meget alle der er i fællesskabet har gået, og hvor mange penge vi alle sammen har fået skrabet sammen, vi er jo ét stort fællesskab & jeg synes det er super godt fundet på! Kendte i appen i forvejen eller? Jeg så faktisk appen på Instagram, fordi en lagde et billede ud og så skrev hun hvad appen hed, og så blev jeg nysgerrig og tjekkede appen ud. Jeg kan personligt godt lide at gør en forskel, og det gør jeg med denne app. Dog ikke den største forskel, men det er bedre end intet jo :-) Jeg har en ting mere i tankerne, hvor jeg gør en forskel, men det høre I mere om! 







Ingen kommentarer: