onsdag den 3. april 2013

Selvforkælelse

Efter en løbetur, valgte jeg at forkæle mig lidt i dag. Det skal jo også til en gang imellem, altså noget selvforkælelse :-D Men jeg valgte at prøve en ny lækker ansigtsmaske og valgte så at putte noget neglelak på også, kan godt lide farven - men jeg kan jo lide mange farver ;-). Har mange neglelakker, og der er bestemt ikke kun en farve. Der er mange, men i dag blev det så den på billedet. Hvor tit forkæler I jer selv? Det er jo forskelligt, fra folk til folk. Håber I har haft en lækker dag!



1 kommentar:

Unknown sagde ...

Det er altid godt med lidt selvforkælelse! :-)

fed blog forresten, følger dig via bloglovin! Kig gerne forbi mig og min venindes blog, og følg tilbage, hvis bloggen falder i din interesse :-)

www.whenwonderscollide.blogspot.dk