tirsdag den 30. april 2013

Sjælland og venskaber ..

 Ville lige ordne mine negle inden jeg skulle i seng. Smutter hurtigt en tur til sjælland imorgen med en veninde, vi skal i Fælledparken. Så ved ikke om jeg får skrevet imorgen! Men jeg er hjemme igen allerede onsdag aften igen. (Skal jo passe min skole) Glæder mig til at se nogle savnede mennesker derovre. Skal I også i Fælledparken? Og gør I det for fællesskabets skyld, ligesom mig? Jeg gør det i hvert fald for fællesskabets skyld :) Som I nok har fundet ud af efterhånden, så er jeg "tit" på sjælland, men jeg vil jo gerne se mine venner og veninder derovre jo. Jeg bor jo i jylland, og jeg synes bestemt ikke selvom der er langt vej til sjælland, at det skal stoppe et venskab. Et ægte venskab kan klare op og nedture, og stor afstand - efter min mening i hvert fald. Godnat alle sammen, håber I har det godt derude :)




Ingen kommentarer: