torsdag den 16. maj 2013

Aftens tanke: Det at sku' sidde i en kørestol hver eneste dag?

I dag i min skole, skulle vi køre hinanden rundt i kørestole i byen. Vi skulle sjovt nok sidde i kørestolene. Jeg sad bl.a. i den, og da jeg havde kørt lidt i den, kunne jeg allerede mærke jeg aldrig ville ønske jeg sad i en kørestol for alvor. Der var utrolig mange som kiggede på én og det var ikke rart at blive kigget på - på dén måde som folk gloede på en, og bare tanken om at sidde dér i kørestolen og ikke kunne gå. At tænke på alle de folk som er nød til at sidde i en kørestol hver eneste dag, og blive gloet på, på dén måde. Godt være man vænner sig til det, men at gennemgå det hver eneste dag, det er altså ikke sjovt og det kræver altså noget :-). Men en ting jeg ikke forstår, hvorfor skal folk glo sådan fordi der kommer en person med en kørestol? Blot en tanke...

Ingen kommentarer: