onsdag den 22. maj 2013

Instagram

Jeg som så mange andre har Instagram, og her er nogle af de billeder jeg har lagt ud. Så I har en idé om hvad jeg ligger ud. Jeg lægger billeder ud af ting jeg har købt, hvad jeg oplever, laver af kreative ting, hvad jeg laver med veninderne, hvad jeg spiser og hvad jeg nogle gange laver som presse når jeg er det. Jeg hedder allimac92 derinde, og jeg følger dig måske tilbage, hvem ved? :-) Jeg elsker jo at tage billeder, så elsker Instagram. Så hvis du ikke har Instagram, og du elsker at tage billeder. Så skaf dig appen, den er super god & gratis ;-) Synes det er sjovt at følge andre, og se hvad de lægger ud af ting og sager. Det er så forskelligt hvad folk tager billeder af, synes jeg i hvert fald. Man kan også få inspiration til nogle ting, som man ser derinde, og faktisk lære nogle at kende derinde fra! Jeg skriver da med nogle folk derinde fra, også i kommentarene!




Ingen kommentarer: