lørdag den 15. juni 2013

Feriebilleder fra Tyrkiet.

Her er nogle billeder fra min ferie fra Tyrkiet. Min veninde & jeg havde en rigtig skøn ferie, vi fik oplevet noget og fik da også slappet af på stranden og vi blev da også brune. Super lækkert! Vi er nu nogle bekendtskaber, oplevelser & minder rigere. Jeg elsker at rejse, og jeg skal helt sikkert snart ud at rejse igen når jeg har mulighed for det. Men nu har jeg ikke prøvet at rejse så meget, og man ser virkelig hvordan ting kan være anderledes i forhold til Danmark. Det gælder både priser, ting, mennesker, maden, osv. Men det var nu dejligt at komme hjem igen. Ude er godt, men hjemme er nu bedst! ;-)




















































1 kommentar:

Mia sagde ...

Ser godt nok lækkert ud!
Jeg har lige købt en billet il Barcelona og nu glæder jeg mig bare endnu mere at komme ned til varmen :)

eslublog.blogspot.com