søndag den 2. juni 2013

Vidste du det?

Jeg er så meget enig i dette billede. 

Der er mange person som viser de er fandens stærke, men alligevel er de utrolig følsomme. Men der er mange som ikke vil vise det, og laver en "facade" der viser de er stærk og "hård". Kender faktisk en person, og nu nævner jeg ingen navne eller noget som helst. Men den person virker så hård, kold og utrolig stærk. Men jeg har også set personen er utrolig følsom. Så dine ord kan sagtens såre personen, selvom personen virker stærk og alt det. Vi er sgu alle følsomme et sted, nogle viser det bare mere end andre, og andre skjuler det helt. Men husk, vi har alle følelser og vi er sgu følsomme inderst inde alle sammen. Det glemmer nogle folk nogle gange.

Folk som bruger al sin tid på at give omsorg, er utrolig tit dem som faktisk mest selv trænger til, så sandt som det er skrevet! Husk at bruge tid på dem som holder af dig, og som bruger tid på dig og gi' dem omsorg. Alle har brug for omsorg! Man kan faktisk blive påvirket psykisk hvis man ikke får omsorg. Har set en film om det på et tidspunkt. Så husk at gi' omsorg til dem rundt om dig. 

"Jeg elsker dig", "Jeg er ked af det" og "Hjælp mig" er meget svære sætninger at sige. Godt være "Jeg elsker dig" bliver misbrugt utrolig meget nu om dage. Men mange af dem siger det, de siger det jo bare for at sige det, og det er virkelig til at brække sig over!  Men når man virkelig mener man elsker en person, så KAN det faktisk være svært at sige. "Jeg er ked af det" den sætning KAN være ufattelig svær at sige også, hvis man har brug for hjælp. Der er faktisk mange som har brug for hjælp, flere end man aner. Men fordi det er så pokkers svært at sige det, får alle dem der egentlig har brug for hjælp, ikke hjælp. Trist - men sandt. "Hjælp mig" er svær', da fx. ikke alle der kan se det faktisk mangler hjælp, eller som ikke kan få sig selv til det, osv. Der er mange begrundelser jo! 



Ingen kommentarer: