torsdag den 4. juli 2013

Nogle af mine kreative ting

Dette er et knyttede armbånd som jeg har lavet - men jeg blir' da bedre og bedre! Hvis nogle er interesseret i et, så kontakt mig! Det behøver jo ikke være disse perler som er på, der er så mange muligheder. Prisen kan jeg intet sige om, da det kommer an på perlerne. Men jeg er ikke så dyr som ude i butikkerne! Hvis i ønsker nogle bestemt perler og hvordan de skal sidde, så kan det også lade sig gøre. Men dette er et fx. på hvad jeg kan lave: 



Dette er skåle som jeg har lavet ud af en gammel LP plade. Hvis du ønsker sådan en, så koster en 25 kr, og jo flere du køber - jo mere rabat får du! De er anderledes og specielle ja, men det er jo bestemt heller ikke en dårlig ting efter min mening. Man behøver ikke ha' noget som alle har jo ;-)




Ingen kommentarer: