fredag den 19. juli 2013

Så er jeg tilbage fra ferie :-)

Så er jeg hjemme fra ferien igen. Dejligt at være hjemme igen, det må jeg indrømme. Som man siger "Ude' godt - hjemme' bedst", og sådan har jeg det lige nu. Nu skal der slappes af! Men har opleve alt muligt på min ferie. Der var bl.a. koncert med Joey Moe! Det var virkelig fedt. Ikke "bare" fordi han sang, og det var en god koncert. Men efter showet, ga' han sig tid til os/publikum og kom ned og hilste. Joey Moe er så nede på jorden, og cool at snakke med. Intet snob over ham i hvert fald, og det synes jeg en del kendte er. Min nevø og ham fik også en lille sludder, det var fedt at se - rigtig god oplevelse. Jeg kan helt klart anbefale en koncert med Joey Moe. God koncert, han er rigtig go' live! Har set ham et par gange nu, og han skuffer aldrig. Men vi har også været i Søndervig, Hvide Sande og Ringkøbing og lave ting og sager. Alt i alt har jeg haft en rigtig god ferie med min dejlige familie. Kvalitets tid med familien, det er aldrig dårligt! Og I undre jer nok over at jeg skriver et indlæg allerede, men vi kom 1 dag tidligere hjem end vi havde regnet med. Håber I har haft nogle dejlige dage.




Ingen kommentarer: