torsdag den 11. juli 2013

Sådan kan du bl.a. pifte ting op, hvis du synes der mangler "noget" eller du bare synes det ser kedeligt ud?

1. Den første med glimmeret, den den idé synes jeg er helt vildt sød.Kan godt lide det ikke er det hele der er dækket til med glimmer. Og det er jo let nok at putte glimmer på! Kunne jeg helt sikkert godt finde på selv, hvis jeg fandt nogle flotte glas, der trængte til et lille pift! 

2. Skoene med nitter.. Jeg kan nu godt lide skoene på billedet uden nitter! Men valgte at tage billedet med, fordi hvis det er nogle andre sko, man ikke synes er så fede (mere?), så kan man pifte dem nok med nogle nitter. Nitter er jo ret meget inde for tiden, og de er jo fede.. på nogle ting! Man skal heller ikke overdrive med dem, efter min mening. 

3. Hvis du har nogle "kedelige" glas, eller du synes de mangler noget. Så køb en tusch, der faktisk er beregnet til at kunne tegne på glas, og skriv noget på dem eller tegn noget. Brug fantasien! Jeg synes i hvert fald det er smart fundet på. Elsker teksten på begge krus på billedet i hvert fald.


Inspireret fra nettet!

Ingen kommentarer: