onsdag den 3. juli 2013

Tilgivelse.

Jeg sidder her og tænker på en masse. På alt og intet, virkelig. Bl.a. på tilgivelse - på hvornår man burde tilgive en/noget, og når man ikke burde. Så er der folk som overhoveder ikke tilgiver folk pga. de laver én fejl. Medmindre fejlen er virkelig dum, og ikke kan tilgives, så synes jeg virkelig man burde tænke sig om inden man siger man ikke tilgiver.Vi er alle mennesker, og vi laver fejl i livet! Det har vi alle gjort, ingen er perfekte. Synes det er nederen sagt af personer der siger, fordi man tilgiver, så er man svag. Man er jo faktisk det modsatte, nemlig stærk. Jeg tilgiver fordi jeg er stærk nok til at forstå, at mennesker begår fejl. Men nu skal I selvfølgelig ikke tro jeg tilgiver alt, for det gør jeg bestemt ikke. Men nogle folk bruger alt for meget tid til at gå rundt og være negative på folk, hvis de har gjort noget forkert som ikke er så alvorlig. Men fejl kan faktisk være en god ting og lærrigt! Siger ikke man skal lave fejl med vilje, fordi det skal man ikke. Men jeg har da lært nogle ting ved at lave fejl, så en fejl er ikke altid skidt. Man skal jo se positivt på det, og ikke altid tænke i de negative baner. Men som sagt går mange rundt og er negativ pga. en dum lille fejl. Det er så dumt, tænk jer om og overvej om I faktisk kan tilgive en person pga. den fejl personen har lavet. 



Ingen kommentarer: