fredag den 30. august 2013

Et fantastisk middel!

Jeg har modtaget dette lækre Argan olie fra billigarganolie.dk, og jeg synes I skal kigge forbi deres side. Jeg har hørt så meget godt om Argan olie, og nu har jeg den selv. Til de folk der ikke ved hvad det kan bruges til, så kan Argan olie ikke kun bruges til en ting, men faktisk flere ting. Det kan bruges til behandling af: Ansigt, krop, negle og hår. Argan olie har længe været brugt til at pleje af hud, hår og negle i Marokko, hvor olien stammer fra. Men i Danmark er olien endnu ikke så kendt igen (Underligt nok, fordi mange siger den er fantastisk.) Men mange bruger den pga. dens effekt som hårkur. Det kan hjælpe på så mange ting. Så hvis du døjer med skæl, fedtet hår, hårtab, og det kan også bruges til hair extensions. Ja, det er nemlig smart!


Hvis du døjer med uren hud, hudorme, osv, Så synes jeg også at du skal skaffe dig en Argan olie! Argan olie kan hjælpe akne og uren hud, ligesom den også har en god effekt mod hudorme og talgknopper. Arganolie virker talgregulernede, antibakteriel, fugtgivende, sammentrækkende og helende – alt sammen egenskaber der gavner den urene hud. Priserne på hjemmesiden er lidt forskelligt, det kommer nemlig an på hvor mange du køber, og jo flere du køber - jo billigere bliver det..

Hvis der er noget du er i tvivl om, så kig HER! Der står det meste af det man kan være i tvivl om. 



Ingen kommentarer: