fredag den 13. september 2013

Björnskov - Vi er helte


Nu har jeg fundet endnu en sang, ja - I ved jo jeg elsker musik. Jeg var sammen med en af mine venner en dag hvor vi var på vej hjem fra Aarhus. Vi hørte noget musik i bilen, og han spør' om jeg ikke har noget musik vi kan høre, fordi han ville høre noget nyt. Hans kæreste siger så: "Du har da noget på USB-stikket?" og han sagde så til hende: "Jamen, jeg vil høre noget nyt musik jeg ikke er vant til. Hun er blevet en større musik-freak end mig!" Haha, og vi begynder alle sammen at grine. Jeg ville engang benægte det, jeg høre ekstremt meget musik, og jeg høre det 95% tiden når jeg er alene. Kan ikke leve uden musik! Denne sang er ikke den nyeste, det ved jeg godt. Jeg elsker virkelig denne sang, og jeg synes Björnskov er en virkelig fantastisk sanger. Elsker alle hans sange, og han blir' bedre & bedre i mine øjne. Hvad synes I om denne sang, og om Björnskov?

Ingen kommentarer: